pondělí 1. srpna 2011

INDONESIE


Dnešním létem jsem se stal titulovaným "žabařem" a proto se rozhodl využít poslední šance vycestovat a strávit 3-4měsíce někde "hooodně" daleko. Asi každý má někdy pocit všechno hodit za hlavu a odjet až na konec světa.
Jelikož mě čeká další kapitola (ta těžší) mého života a to zanechat studentského života, osamostatnit se a a konečně něco dokázat... rozhodl jsem se odcestovat na místa, která mě budou inspirovat.
Mým motivem bylo odjet od všech vymožeností moderního světa a na chvíli se zastavit. Mít čas jen pro sebe a zamyslet se nad tím, čeho chci v životě dosáhnout a rekapitulovat můj dosavadní život. A jako bonus zažít spoustu nových zážitků!
 
Proto jsem se rozhodl pro Indonésii. Pomocí organizace AISEC jsem byl vybrán na rozvojový projekt šíření osvěty o HIV mezi mladými lidmi na ostrově Jáva.

Tímto začíná má cesta.... cesta lemována novými zážitky, překvapeními a občas i nebezpečím. A věří, že na konci toho všeho najdu ten správný směr mého života.

Žádné komentáře: